Az elképzelt játék: Két ill. több csapat a játéktér különböző pontjairól elindul egymás felé, majd amikor találkoznak, halálra csépelik egymást, majd örömködnek. Ennyi.
Nem lesznek kasztok, csak egyféle karakter, de az fejlődőképes lesz a kiválaszott irányokba úgy, hogy gyakorlatilag két azonos karakter ne is nagyon fordulhasson elő.
A válaszott képességek lesznek a meghatározóak, mint pl. gyorsaság, erő, harci morál, bújkálás, stb.
Ezt vizuálisan is meg kell jeleníteni, tehát lesznek gizda de gyors és drabálnagy lassú, de erős emberkék. Technikailag nem vészes megoldani. Amin sokat kell filózni, hogy ezek teljesen egyensúlyban legyenek, illetve, hogy melyiknek, milyen helyzetben mi jelent előnyt.
A fizikára elég nagy hangsúlyt kell fektetni, pl. falakat, fákat rá lehessen borítani a mögötte lapulókra. Egy fal kidöltését megtehesse egy drabális állat is, de 4-5 gizda is, ha együtt csinálják.
Kezdetben 3 pálya lenne:
egy nagyobb síkabb terep, ahol max. fa tornyok vannak, némi bokorral,
egy vár vagy romhalmaz,
egy erdő, patakkal.
Azért ezek, mert nagyjából lefedhető vele, hogy ki hol tud jobban érvényesülni.
Kellenek támadó, védekező ill. neutrális/gyógyító képességek. Pl. csapda felállítása, segélyhívás, iszkolás, föld rengetés, meg mindenféle amit csak ki lehet találni.
Fegyverek is kellenek, de inkább csak a fizikából adódóak, pl. kő- és fadarabok egymáshoz vágása, ilyenek.
Na egyelőre lehet zagyvaság, de úgyis lesz belőle valami. Meg persze rendszerezni is kéne a fent leírtakat.
Ja, HLSL-ben lehet, hogy kell majd segítség, mert egyelőre láma vagyok még hozzá.