HTML

mupra játékot csinál

3d-s játék készítése, teljesen az alapoktól.

Friss topikok

  • OlliverW: csak azt sajnálom hogy az email cimed nem adtad meg.... :( A bejegyzés időpontjában azaz most még ... (2012.07.25. 18:23) 4. nap / 2
  • OlliverW: na,már várom :) (ha még csinálod) kérlek a forráskódot küld el kizárólag elemzésre a takacsgellert... (2012.07.25. 18:11) A kezdet.
  • MuprA: Mer' buzi silverlight-os webfos kell csináljak, a hihetetlenül izgalmas, felejthetetlen játékélmén... (2009.09.14. 10:21) 31. nap
  • frekazoid: Ja, és kérhetnék bele egy kis japcsi erőszakporeszt is? (2009.08.27. 01:15) 13. nap
  • frekazoid: alap! ;) (2009.08.18. 19:05) 16. nap

Linkblog

2. nap

2009.08.04. 08:55 MuprA

Az elképzelt játék: Két ill. több csapat a játéktér különböző pontjairól elindul egymás felé, majd amikor találkoznak, halálra csépelik egymást, majd örömködnek. Ennyi.

Nem lesznek kasztok, csak egyféle karakter, de az fejlődőképes lesz a kiválaszott irányokba úgy, hogy gyakorlatilag két azonos karakter ne is nagyon fordulhasson elő.

A válaszott képességek lesznek a meghatározóak, mint pl. gyorsaság, erő, harci morál, bújkálás, stb.

Ezt vizuálisan is meg kell jeleníteni, tehát lesznek gizda de gyors és drabálnagy lassú, de erős emberkék. Technikailag nem vészes megoldani. Amin sokat kell filózni, hogy ezek teljesen egyensúlyban legyenek, illetve, hogy melyiknek, milyen helyzetben mi jelent előnyt.

A fizikára elég nagy hangsúlyt kell fektetni, pl. falakat, fákat rá lehessen borítani a mögötte lapulókra. Egy fal kidöltését megtehesse egy drabális állat is, de 4-5 gizda is, ha együtt csinálják.

Kezdetben 3 pálya lenne:

egy nagyobb síkabb terep, ahol max. fa tornyok vannak, némi bokorral,
egy vár vagy romhalmaz,
egy erdő, patakkal.

Azért ezek, mert nagyjából lefedhető vele, hogy ki hol tud jobban érvényesülni.

Kellenek támadó, védekező ill. neutrális/gyógyító képességek. Pl. csapda felállítása, segélyhívás, iszkolás, föld rengetés, meg mindenféle amit csak ki lehet találni.

Fegyverek is kellenek, de inkább csak a fizikából adódóak, pl. kő- és fadarabok egymáshoz vágása, ilyenek.

Na egyelőre lehet zagyvaság, de úgyis lesz belőle valami. Meg persze rendszerezni is kéne a fent leírtakat.

Ja, HLSL-ben lehet, hogy kell majd segítség, mert egyelőre láma vagyok még hozzá.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mupra.blog.hu/api/trackback/id/tr551287480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása