HTML

mupra játékot csinál

3d-s játék készítése, teljesen az alapoktól.

Friss topikok

  • OlliverW: csak azt sajnálom hogy az email cimed nem adtad meg.... :( A bejegyzés időpontjában azaz most még ... (2012.07.25. 18:23) 4. nap / 2
  • OlliverW: na,már várom :) (ha még csinálod) kérlek a forráskódot küld el kizárólag elemzésre a takacsgellert... (2012.07.25. 18:11) A kezdet.
  • MuprA: Mer' buzi silverlight-os webfos kell csináljak, a hihetetlenül izgalmas, felejthetetlen játékélmén... (2009.09.14. 10:21) 31. nap
  • frekazoid: Ja, és kérhetnék bele egy kis japcsi erőszakporeszt is? (2009.08.27. 01:15) 13. nap
  • frekazoid: alap! ;) (2009.08.18. 19:05) 16. nap

Linkblog

4. nap / 2

2009.08.06. 10:38 MuprA

Nagyjából vagy 15 éve akar(ok/unk) játékot írni, de soha nem fejez(tem/tünk) be, illetve soha nem is kezd(tem/tünk) el igazán semmit. Most kitettem magam elé a célt, hogy végre fejezzek is be valamit amit elkezdek, ne legyen silány és legyen szórakoztató. Egyedül kurvahosszú idő lenne, ezért majd a folyamat során úgy is kérek segítséget attól aki egyszer majd véletlenül idetéved és ért is valamihez, legyen az zene, grafika, programozás, logisztika, ivás, játékmenet, teszt vagy akármi, amivel előrébb lehet jutni. Ennyit a bevezetőről ami senkit sem érdekel.

A játék multiplayer lesz, single player mód nélkül. Miért? Mert jobb egymást hentelni mint botokat.

Mint már írtam, 2 vagy több csapat fog egymással összecsapni (majd úgy is a net kódtól függ a résztvevők száma). Két verzión agyalok:

- akit kinyírnak, az már nem kell fel többet, nézőként marad tovább és belepofázhat a játékba, segítheti a még megmaradt tagokat. Itt elég masszív életerőt kell a  játékosoknak csinálni, hogy ne az legyen, hogy 1 perc alatt megmurdázik valaki és 20 percig meg néz.

- 100 pontot kell elérniük a csapatoknak, nevezzük gyilkolási számnak. Aki ezt a leghamarabb eléri, nyer. Ha valakit kinyírnak az ismét megjelenik valahol, ahonnan ismét mehet a harcba ütlegelni.

Most leírva, tuti marad a második verzió.

A játék menete elnagyolva, 2 csapatra vetítve: A pálya 2 bázisáról elindul a két csapat a játéktér közepe felé vagy lovon vagy egyszemélyes/többszemélyes rettenet harciszekéren (képességtől függően), de akár gyalog is, ha valaki gyors vagy csak fosik vagy taktikázik. A pálya közepén vagy egy "varázskő" vagy dögmindegymi, amit megkaparintva monduk egy 1,2-es szorzót kap az a csapat akinél a kő van. Aki hamarabb eléri azé. Aztán aki hamarabb levágja azt akinél van, azé. A pálya két végén van két kurvanagy katapult, amivel az ellenfél bázisát illetve a játéktéren harcolókat lehet gyakni. Ha az ellen bázisát folyamatosan bombázzuk, akkor minden találatért jár 1 v. 2 pont, hozzásegítve a csapatot a gyorsabb győzelemhez. Persze ehhez kell valaki aki ott leragad és ezzel szórakozik. A katapult is kilőhető a másik katapult által, úgyhogy itt is lehet gyakni. Ha ezekkel a játékteret lőjjük akkor viszont nincs megkülönböztetés, saját embert is agyon lehet vele ütni, ezért csak óvatosan lehet vele pottyantgatni. A harci szekéren becsörtetők elsodorhatják a velük szember érkező lovasokat ill. gyalogosokat, ha ügyesen kezelik a gyeplőt. Persze ezek aránylag lassú mozgású "járművek", el is pusztíthatók. A lovakat is ki lehet nyírni, persze ha valaki ügyes, akkor elég sok gyalogot fog vele eltaposni, amig kiszedik alóla. Kivive persze, ha a gyalog egy zsírdisznó nagydarab, aki földhöz vágja a lovast egy pillanat alatt. Vagy valaki rádönt egy falat. Vagy mittomén még. Egyelőre ennyi, később folyt. köv.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mupra.blog.hu/api/trackback/id/tr331292209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OlliverW 2012.07.25. 18:23:18

csak azt sajnálom hogy az email cimed nem adtad meg.... :(
A bejegyzés időpontjában azaz most még kezdő c# programozónak számitok, lassan elérek a winformhoz... deszivesen beszálnék! az 1 napnál már megírtam az e-mail címem...
süti beállítások módosítása